Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~aficionado | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany26.08.2009 @07:00:17 ostatnio na stronie15.05.2017 @09:23:59



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty14 komentarze364 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~JanKasjan    30.11.2016 @15:08:23
Utalentowany Kolega, gratuluje i pozdrawiam
+honda80    08.09.2015 @22:16:38
Dziękuję, piękne akwarele
!unreal    13.12.2013 @17:08:53
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
~juliuszowo    09.10.2013 @18:17:33
Dziękuję, cenię sobie komentarze od osób, które potrafią malować
~grzes62nm    11.09.2013 @19:31:31
dzięki
~Nebeska    08.09.2013 @23:46:01
jestes po architekturze?
~grzes62nm    13.11.2012 @00:53:14
ja także bardzo dziękuje za odwiedziny i dobre słowa
masz niesamowity talent....
w twoich pracach jest lekkość... ulotność... niemal namacalne powietrze... mgły... wręcz czuć zapachy...
nie umiem tego opisać... nie znam się na malarstwie...
Twoje prace po prostu zachwycają...
z przyjemnością będę odwiedzał!
co do próchna i rdzy... tak.... to są jachty z duszą.... nie są tak luksusowe..."wypasione" jak nowoczesne konstrukcje.... ale mają duszę.... tak... sentyment do próchna i rdzy pozostanie juz na zawsze...
pozdrawiam więc Kolegę Żeglarza
Sail Ho!!!
~ikaW    10.11.2012 @21:47:53
świetne akwarele, proszę o więcej prac
~Mosska    15.10.2012 @14:39:11
dziękuję. Nie wiedziałam o Tobie wcześniej a teraz już stale będę tu zaglądać.
~Niska    09.10.2012 @23:11:41
dzięki!
Przepiękna galeria :D
~Neille    27.09.2012 @19:42:53
dziękuję widzę, że nawet wszedłeś na moje portolio... ale niestety - chyba tylko ta praca mi się tak udała :D

znów zaczęłam chodzić na lekcje malarstwa, więc może za parę miesięcy wrócę do formy, dzięki raz jeszcze... to przyjemne, gdy po długiej przerwie ktoś znów doceni

pozdrawiam!
~kasztan02    27.09.2012 @19:33:48
dziękuję uprzejmie
~agabarka    15.01.2012 @12:28:35
Piękna galeria!!!
Uwielbiam akwarele, a Twoje są rewelacyjne, do tego malowane, w wielu przypadkach, w miejscach w których również byłem
Poobserwuję
~idzia1    24.10.2011 @18:22:20
dzięki, mam nadzieję, że u Ciebie będą wkrótce nowe prace, napatrzeć się nie mogę, są takie piękne
~wiras    12.09.2011 @18:37:11
fajne rzeczy masz na stanie, dzieki
+FDY    20.06.2011 @11:37:06
Pozdrawiam
_______
To co daje nam szczęście nie jest fikcją
~stokrotas    08.06.2011 @23:04:28
dziękuję bardzo! mam nadzieję, że ten trend utrzymam

Piękną masz galerię!
~TULIPAN    07.06.2011 @22:23:36
no tak trzeba mieć szczęście tyle się napisałam i podczas wysyłania napotkałam się na wspaniałą optymalizację i wszytko poszło w powietrze....a pisałam o tym, że bardzo dziękuję za ten wspaniały komentarz od osoby, która z taka precyzją i łatwością włada akwarelą...i jeszcze trochę marudziłam, że nie czuję się aż tak pewnie w akwareli gdyż są tematy, które nie dają się ogarnąć w moim wykonaniu...będę sobie obserwować...
_______
W życia wędrówce,na połowie czasu,w głębi ciemnego znalazłem się lasu. DANTE
~danuta50    01.03.2011 @20:21:13
Piękne obrazy. Pozdrawiam
~pjwasek    06.12.2010 @10:05:34
Dziękuję
~szymon888    03.12.2010 @13:01:10
Super galeria- świetny styl malowania.
~SZELA    19.11.2010 @22:40:08
zajefajne masz prace!!!!!!!!!!!!!!!
~Niska    16.11.2010 @18:15:39
przepiękna galeria!
Jestem pod wrażeniem różnorodnych kolorów, których używasz :D
Ostatnia praca - mistrz
-wera123    07.11.2010 @15:34:27
dziekuje
~jaskoleczka    06.11.2010 @23:54:31
dzięki
_______
Talent objawia się temu,kto zechce go zaakceptować.Wystarczy uwierzyć i nie bać się popełniać błędów.

Paulo Coelho
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt